Najbardziej wymagającym klientom umożliwiamy możliwość skorzystania z dostępności specjalistów IT 24h na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Centrum Wsparcia oferuje usługi z gwarantowaną dostępnością wsparcia, gwarantowaną dostępnością systemu i/lub gwarantowanym czasem reakcji.
Każde przedsiębiorstwo wymagające funkcjonowania systemów informatycznych 24h na dobę kwalifikuje się do obsługi całodobowej. Tylko od
zarządzających przedsiębiorstwem zależy ocena ryzyka wynikającego z utraty ciągłości działania systemu informatycznego w godzinach uznanych
zwyczajowo za robocze. Każdy przestój systemu, od którego wymaga się pracy ciągłej, wiąże się z realnymi kosztami.
W portfolio naszych klientów znajdują się zarówno jednostki ochrony zdrowia takie, jak szpitale, laboratoria, centra radiologiczne
czy jednostki nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej, jak również firmy produkcyjne niezwiązane z branżą ochrona zdrowia.
Poziom usługi i jej parametry zawsze uzgadniamy indywidualnie z klientem. W każdym przypadku wspólnie zastanawiamy się nad doborem parametrów usługi, które mają dla klienta znaczenie z biznesowego punktu widzenia. W zależności od potrzeb mogą to być:
Całodobwe Centrum Wsparcia jest w stanie świadczyć usługi w pełnym zakresie usług świadczonych w modelu outsourcingu kompetencyjnego przez RAVEN IT.